• ۱ - چه روش هایی برای پرداخت دارید؟
    درحال حاضر فقط واریز به حساب و پرداخت اینترنتی مقدور میباشد
  • ۲ - در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم در دسیلیون برای اطلاعات من وجود دارد؟
    امنیت اولویت اول دسیلیون برای مشتریان عزیز می‌باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین دسیلیون منطبق بر نیازمندی های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور است .
  • ۳ - در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم. چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیداکنم؟
    ایمیل و تلفن همراه خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود. در صورت لطفاً با تیم امور مشتریان دسیلیون با شماره 66476024-021تماس حاصل فرمائید .
  • ۴ - رمزعبور خود را فراموش کرده ام چه کاری باید انجام دهم؟
    حساب کاربری را انتخاب نمایید. در پنجره جدید گزینه "رمزعبور خود را فراموش کردهام" را بزنید . دراین حالت به دوصورت میتوانید رمز عبورخودراعوض کنید : روش اول : ایمیل خود را وارد نمائید . ثبت فرم را بزنید، یک ایمیل حاوی لینک باز نشانی کلمه عبور برای شما ارسال خواهد شد‏.‏ لطفاً بر روی لینک ذکر شده کلیک نموده و کلمه عبور جدید خود را وارد نمایید‏. رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد. روش دوم : شماره تلفن همراه خود را که هنگام ثبت نام درسایت وارد نموده اید را وارد کنید . یک رمز جدید برای شما ارسال خواهد شد . پیشنهاد میشود که دراولین فرصت رمز خود را به دلخواه تعویض نمائید .
  • ۵ - اگر نیاز به کمک داشتم ، باید چه کارکنم؟
    در هرزمان می توانید با تیم امور مشتریان دسیلیون با تلفن66476024- 021 و یا از طریق آدرس ایمیل support@decilion.irسوالات خود را مطرح کنید.
  • ۶ - چطورپیشنهاداتم رابه شما اطلاع دهم؟
    چون یکی از اهدافدسیلیون رضایت شما مشتریان عزیز است ، با کمال میل پذیرای شنیدن نظرات سازنده شما هستیم.شمامی توانید نظرات خود در مورد محصولات موجود در سایت را در بخش نظرات کاربران در پایین هر محصول بنویسید و یا می توانید نظراتتان را از طریق 66476024 - 021 و یا به آدرس support@decilion.ir.com ارسال نمایید.